Aktualności

  • Zebrania klasowe  klasy 1-6

    Zebrania klasowe klasy 1-6

    We wtorek 10.05.2022 r. zapraszamy na zebrania klasowe poświęcone głównie wyjazdowi do zielonej szkoły. 
     
      Wychowawczynie klas 1-6
     
     
                                                                                                                                                                                                
    Harmonogram spotkań:
    Klasy 1a – zebranie stacjonarne, godz. 17:00.
    Klasy 1b i 1c zebrania on-line, godz. 17:30.
    Klasy 2a i 2b zebrania stacjonarne, godz. 17:00.
    Klasy 3a i 3c zebrania on-line, godz. 17:30.
    Klasa 3b – zebranie stacjonarne, godz. 17:30.
    Klasa 4abc- zebrania stacjonarne, godz.18.00
    Klasa 5a- zebranie stacjonarne, godz.18.00
    Klasa 5b- zebranie stacjonarne, godz. 18.45
    Klasa 6a- zebranie stacjonarne, godz.18.00
    Klasa 6b- zebranie stacjonarne, godz. 18.40
    Klasa 6c- zebranie stacjonarne, godz.18.00
  • Zawody MTB w Parkofrajdzie

    Zawody MTB w Parkofrajdzie

    Zapraszamy na nasze zawody w kolarstwie górskim 7 maja w sobotę. Szczegółowe info poniżej:

     

    KLASYK W KOLARSTWIE GÓRSKIM

    O GRAND PRIX PARKOFRAJDY –

    Tour de Górka

    ZESPÓŁ SZKÓŁ STO NA BEMOWIE

    zaprasza na zawody w kolarstwie górskim.

     

     

    Termin:

    Sobota 7 maja 2022

     

    Miejsce zawodów:

    Park Górczewska na Jelonkach (park znajduje się między naszą szkołą

    a ulicą Lazurową) – wjazd od ul. Powstańców Śląskich w ul. Muszlową.

    Uwaga! Wyścig odbędzie się przy pierwszej górce za kościołem.

     

    Trasa:

    Trasa jest łatwa technicznie (brak stromego zjazdu). W całości biegnie po nawierzchni trawiastej. Długość jednej pętli to około 500m.

     

    Nagrody:

    Dla pierwszej trójki wyścigu medale i dyplomy. Dla wszystkich uczestników napoje i słodycze

    Zawody odbędą się niezależnie od warunków atmosferycznych.

     

    Kategorie wiekowe i program zawodów:

     

    godz. startu 11.00 – rocznik 2006/04 (dziew. 2 pętla / ch. 4 pętle),

    godz. startu 11.15 – rocznik 2008/07 (dziew. 2p / 4p),

    godz. startu 11.30 – rocznik 2014 (dziew. 1 p / ch. 1 p),

    godz. startu 11.45 – rocznik 2013 (dziew. 1 p / ch. 1 p),

    godz. startu 12.00 – rocznik 2012 (dziew. 1 p / ch. 1 p),

    godz. startu 12.15 – rocznik 2015 i młodsi (max 1 pętla),

    godz. startu 12.45 – rocznik 2011 (dziew. 1 p / ch. 2 p),

    godz. startu 13.00 – rocznik 2010 (dziew. 1p / ch. 1p),

    godz. startu 13.15 – rocznik 2009 (dziew. 2p / ch. 3p),

    godz. startu 12.30 – Elita 2003 i starsi,

    godz. startu 13.30 – sztafety.

     

     

     

    • Wyścig sztafet szkół podstawowych (pięć osób: dwie dziewczynki z różnych kategorii, dwóch chłopców z różnych kategorii i nauczyciel lub rodzic) godz. startu ok. 13.40.

     

    • Wszystkich zawodników prosimy o przybycie na zawody pół godziny przed startem swojej kategorii.

     

    • Godziny startów są orientacyjne i mogą ulec niewielkiej zmianie!

     

    • Zapisy i wydawanie numerów startowych odbywa się w dniu zawodów

    Zapisów dokonują rodzice, opiekunowie bądź nauczyciele.

    We wszystkich kategoriach dziewczynki i chłopcy startują oddzielnie.

     

    Zawodnicy startują obowiązkowo w kaskach!!!

    Organizatorzy:

    Filip Wojewoda 603 779 862 Zespół Szkół STO na Bemowie

    Piotr Melon 602 663 182 Zespół Szkół STO na Bemowie/MAKALU

  • Rozstrzygnięcie konkursu „Zajączek wielkanocny”

    Rozstrzygnięcie konkursu „Zajączek wielkanocny”

    Z radością informujemy, iż w dniu 11 kwietnia 2022 r. rozstrzygnięty został świąteczny konkurs rodzinny „Zajączek wielkanocny”.

    W konkursie wzięło udział 30 uczniów i uczennic z klas 1-3 wraz z rodzinami, którzy z niezwykłą kreatywnością i starannością oraz dużym nakładem pracy przygotowali prace plastyczno-techniczne.

    Konkursowe jury przyznało następujące miejsca:

    • kategoria „Zajączek wielkanocny” 2D
    • I miejsce – Filip Milewski z kl.1a,
    • II miejsce – Julian Kuca z kl. 2a,
    • III miejsce – Zosia Sosnowska z kl. 2b,
    • kategoria „Zajączek wielkanocny” 3D
    • I miejsce – Alicja Pasternak z kl. 1a,
    • I miejsce – Helenka Szczepanek z kl. 1b,
    • II miejsce – Natalia Suchacz z kl. 1b,
    • III miejsce – Szymon Jaździk z kl. 1b,
    • III miejsce – Michalina Sowa z kl. 2a,
    • III miejsce – Ola Kołodzińska z kl. 1a,
    • wyróżnienie – Izabela Urban z kl. 3b,
    • wyróżnienie – Jerzyk Marczak z kl. 1c,
    • wyróżnienie – Ola Krawczyk z kl. 1b.

    Specjalne podziękowania i uznanie należą się również pozostałym  uczestnikom konkursu, którzy w gronie rodzinnym w twórczy sposób przygotowali zajączka wielkanocnego. Z dumą oznajmiamy, iż są to następujący uczniowie i uczennice: Ala Skrzeczanowska z kl. 1b, Sara Słoniewska z kl. 2b, Stefan Piekutowski z kl. 1a, Helenka Nasiadek z kl. 1a, Zosia Ostrówka z kl. 1c, Lidia Domagalska z kl. 3c, Asia Pawłowska z kl. 1a, Antek Pierzchała z kl. 1c, Michała Wolany z kl. 2b, Zuzia Żołnowska z kl. 3c, Ula Szymczyk z kl. 2b, Paweł Szymczyk z kl. 3a, Eliza Zielińska-Perez z kl. 2b, Pola Gadomska z k. 1b, Ala O’Connor z kl. 2a, Ola Łażewska z kl. 1b, Ksawery Koll z kl. 1a i Radek Poszytek z kl. 2b.

  • XIV Obchody Dnia Ziemi na Bemowie

    XIV Obchody Dnia Ziemi na Bemowie

    „Temat rzeka, czyli o Wiśle w Parkofrajdzie”.  Dnia 22 kwietnia w Parkofrajdzie odbędzie się gra terenowa, a na boisku szkolnym festyn  dla klas 1-3.  

    Wszystko to z okazji XIV obchodów Dnia Ziemi na Bemowie, które organizują nauczyciele naszej szkoły.  Do udziału w grze  tradycyjnie zapraszamy uczniów  klas młodszych z innych bemowskich szkół. Gościć będziemy około 300 osób. W  tym roku poznamy m.in. przyrodę i ptaki rzeki Wisły, dowiemy się, jak filtrować wodę.  

     Klasy 4-6 wyruszą na grę terenową w okolice rzeki Wisły. Przedstawiciele klas 6abc wesprą organizacyjnie grę  w Parkofrajdzie. Festyn poprowadzą uczniowie klas siódmych z pomocą klas ósmych. 

    Prosimy wszystkie dzieci biorące udział w grze o założenie koszulek i/lub bluz szkolnych. W tym dniu nie będzie zajęć na basenie, a wyjście do domu będzie możliwe wg grafiku podanego przez wychowawcę.  
    Trzymamy kciuki za piękną pogodę! 

    Organizatorzy

  • Bookworms 2022 w kl. 1-3

    Bookworms 2022 w kl. 1-3

    W tym roku wcielamy się w wybranego bohatera lub też kilku by z aktorskim kunsztem zaprezentować monolog bądź scenkę (do 50 s.) z wybranej książki anglojęzycznej. Na zgłoszenia czekamy do 22.04. Szczegóły w załączonym regulaminie. Serdecznie zapraszamy!

    Regulamin konkursu Bookworms dla klas 1-3, trzecia edycja
    1. W konkursie mogą wziąć wszyscy uczniowie klas 1-3.
    2. Celem konkursu jest rozbudzanie zamiłowania do czytania literatury anglojęzycznej, a także zachęcanie do twórczej aktywności.
    3. Głównym zadaniem jest przeczytanie dowolnej książki w języku angielskim i zaprezentowanie jej fragmentu: w postaci odegrania scenki bądź monologu trwającego max.50 sek.
    4. Baza książek anglojęzycznych: Readers i nie tylko mieści się w naszej bibliotece, ale można też skorzystać z pozycji dostępnych w bibliotekach publicznych (np. Punkt Biblioteczny nr 141).
    5. Kryteria oceniania:
    6. Płynność i poprawność wypowiedzi
    7. Kostium/scenografia
    8. Wyraz artystyczny/oryginalność
    9. Występ przed komisją konkursową nastąpi 28.04, a ogłoszenie wyników 29.04. Uczniowie, którzy zdobędą trzy pierwsze miejsca zaprezentują swój fragment przed publicznością klas 1-3.
    10. Zgłoszenia do konkursu przyjmują: Karolina Łukjańczuk i Anna Lis do 22 kwietnia. Prosimy o wskazanie tytułu książki i wybranego fragmentu.
    11. Każdy uczestnik konkursu otrzyma dyplom.
    12. Pierwsze trzy miejsce zostaną nagrodzone książkami w języku angielskim i gadżetem niespodzianką.

  • Bookworms 2022 w kl. 4-6

    Bookworms 2022 w kl. 4-6

    W tym roku wcielamy się w wybranego bohatera lub też kilku by z aktorskim kunsztem zaprezentować monolog bądź scenkę (do 50 s.) z wybranej książki anglojęzycznej. Na zgłoszenia czekamy do 20.04. Szczegóły w załączonym regulaminie. Serdecznie zapraszamy!

    Regulamin konkursu Bookworms dla klas 4-6,
    trzecia edycja
    1. W konkursie mogą wziąć wszyscy uczniowie klas 4-6.
    2. Celem konkursu jest rozbudzanie zamiłowania do czytania literatury anglojęzycznej, a także zachęcanie do twórczej aktywności.
    3. Głównym zadaniem jest przeczytanie dowolnej książki w języku angielskim i zaprezentowanie jej fragmentu: w postaci odegrania scenki bądź monologu trwającego max.50 sek.
    4. Baza książek anglojęzycznych: Readers i nie tylko mieści się w naszej bibliotece, ale można też skorzystać z pozycji dostępnych w bibliotekach publicznych (np. Punkt Biblioteczny nr 141).
    5. Kryteria oceniania:
    a) Płynność i poprawność wypowiedzi
    b) Kostium/scenografia
    c) Wyraz artystyczny/oryginalość
    6. Występ przed komisją konkursową nastąpi 28.04, a ogłoszenie wyników 29.04. Uczniowie, którzy zdobędą trzy pierwsze miejsca zaprezentują swój fragment przed publicznością klas 4-6.
    7. Zgłoszenia do konkursu drogą mailową przyjmują: Anna Leleń, Marta Maciejewska i Magda Misiak do 20 kwietnia. Prosimy o wskazanie tytułu książki i wybranego fragmentu.
    8. Każdy uczestnik konkursu otrzyma dyplom i ocenę celującą/dodatkowe punkty z języka angielskiego.
    9. Pierwsze trzy miejsce zostaną nagrodzone książkami w języku angielskim i gadżetem niespodzianką.

  • Spotkania z Rodzicami

    Spotkania z Rodzicami

    We wtorek 5.04.2022 r. zapraszamy na zebranie (klasa 3b) oraz dzień otwarty (pozostałe klasy). 
    Jeżeli chcą Państwo spotkać się z wybranym nauczycielem, to prosimy o napisanie maila do konkretnej osoby. Nauczyciele ustalą kolejność spotkań i wyślą Państwu indywidualne zaproszenia.
     

     

     
    Harmonogram spotkań:
    Klasy 1abc, 2ab, 3ac – dzień otwarty (godziny ustala wychowawca)
    Klasa 3b – zebranie, godz. 17:30

    Klasy 4-6 – dzień otwarty, godz. 17:30 – 19:00

    Wychowawcy i Nauczyciele
  • Konkurs Rodzinny „Zajączek wielkanocny”

    Konkurs Rodzinny „Zajączek wielkanocny”

    Serdecznie zapraszamy uczniów i uczennice klas 1-3 oraz Ich rodziców do wzięcia udziału w konkursie rodzinnym „Zajączek wielkanocny”.

    Uczestnicy konkursu w gronie rodzinnym wykonują pracę w jednej wybranej kategorii:
    • Zajączek wielkanocny 2D – praca nie większa niż format A3;
    • Zajączek wielkanocny 3D – praca o wysokości do 30 cm.
    Zarówno technika, jak i materiały do wykonania pracy konkursowej są dowolne.
    Pracę „Zajączek wielkanocny” wraz z wizytówką, czyli informacją zawierającą imię i nazwisko ucznia/uczennicy oraz klasę należy dostarczyć do świetlicy na drugim piętrze w dniu 11 kwietnia br. od godz. 8:15 do godz. 9:00.
    Zgłoszone do konkursu prace oceniane będą przez komisję, która weźmie pod uwagę następujące kryteria: ogólny wyraz artystyczny, nawiązanie do tradycji, estetykę oraz wkład pracy.
    Laureaci konkursu zostaną nagrodzeni, a wszyscy uczestnicy otrzymają pamiątkowe dyplomy.
    Informacja o wynikach konkursu zostanie opublikowana na stronie internetowej Szkoły.

    SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU!

    Organizatorki: Dagmara Zahuta, Katarzyna Wądrzyk, Anna Siembor

  • Rekrutacja do SLO nr 99 STO

    Rekrutacja do SLO nr 99 STO

    Informacja o dalszym toku rekrutacji zostanie przesłana do wszystkich osób zainteresowanych do 2 marca br. Za opóźnienie serdecznie przepraszamy!

  • Szkolna akcja – pomoc Ukraińcom

    Szkolna akcja – pomoc Ukraińcom

    Drodzy Uczniowie, Rodzice i Pracownicy Szkoły,
    mamy szansę jako społeczność szkolna pomóc w zbiórce darów dla uchodźców z Ukrainy.

    Dary przekażemy do Urzędu Miasta w Hrubieszowie. Hrubieszów jest najbardziej na wschód wysuniętym polskim miastem, gdzie trafia wielu przybyszów z Ukrainy. Nasze wsparcie będzie wyrazem solidarności nie tylko dla Ukraińców, ale także mieszkańców Hrubieszowa. Zajęcie się zbiórką rzeczy, segregowanie i pakowanie darów da nam wszystkim poczucie, że możemy pomóc tym, którzy tej pomocy najbardziej potrzebują.
    Poniżej podajemy listę potrzebnych artykułów, którą otrzymaliśmy z Urzędu Miasta w Hrubieszowie:

    • żywność w małych porcjach zapakowana hermetycznie, np. kabanosy,
    • mleko dla dzieci gotowe do spożycia + smoczki,
    • opakowane pieczywo, suchary, wafle ryżowe,
    • suszone owoce i orzechy w małych opakowaniach, batony proteinowe,
    • woda w małych butelkach,
    • kawa, herbata, cukier,
    • ręczniki papierowe, papier toaletowy,
    • pieluchy, chusteczki wilgotne dla dzieci,
    • środki higieniczne: tampony i podpaski,
    • mydło w płynie, szampon,
    • środki do mycia sanitariatów,
    • naczynia jednorazowe,
    • zabawki dla dzieci.

    Zbiórka darów trwa do piątku 4 marca 2022 r. Szczegółowe informacje u wychowawców klas.
    Zachęcamy wszystkich do wzięcia udziału w naszej zbiórce.

    Zespół Szkół STO na Bemowie

  • Zima w mieście 2022

    Zima w mieście 2022

    Efekt warsztatów filmowych!

    W ramach Warsztatów filmowych odbywających się podczas Zimy w mieście 2022, wspólną pracą uczniów i ich opiekunów, została stworzona wideorelacja. Oto ona!

    Link do filmu w naszej Filmotece – tutaj

  • Rekrutacja SLO (rok 22/23)

    Rekrutacja SLO (rok 22/23)

    Informujemy, że zebranie informacyjne na temat Społecznego Liceum Ogólnokształcącego nr 99 STO i jego oferty programowej odbędzie się w sposób zdalny w dniu 26 stycznia br. o godzinie 17.30. Aby uzyskać link do spotkania należy kliknąć strzałkę.

    Zebranie informacyjne SLO 99 STO

    Aby wejść, kliknij tutaj!

    Serdecznie zapraszamy zainteresowanych kandydatów oraz ich rodziców!

  • Fakultet rowerowy w Puszczy Kampinoskiej dla kl. 7-8 i LO

    Fakultet rowerowy w Puszczy Kampinoskiej dla kl. 7-8 i LO

    Katedra Wychowania Fizycznego zaprasza na dwudniowy wypad na dwóch kółkach ze spaniem w namiotach.

    Termin: 6 – 7 czerwca 2022 (poniedziałek – wtorek)

    Cena: 190 zł

    Grupa: minimum 15 osób.

    Trasa:

    1. Szkoła – Plecewice – ok. 65 km
    2. Plecewice – Szkoła – ok. 65 km

    Noclegi: w namiotach na polu namiotowym „MotoPrzystań” w Plecewicach

    Wyżywienie: kolacja, ognisko z kiełbaskami, śniadanie.

    Transport bagaży busem! Jedziemy tylko z małym plecakiem.

    Uwaga!

    • Uczestnik fakultetu musi być przygotowany na różne warianty pogodowe! Należy wziąć rzeczy na upał, zimno, deszcz, wiatr.

    Co zabrać:

    • sprawny rower (z oświetleniem!!!)
    • namiot (jeden na 2-3 osoby)
    • śpiwór
    • karimat/matę
    • menażkę/talerz
    • sztućce
    • kubek
    • kask
    • mały plecak
    • ubrania rowerowe
    • zapasową dętkę
    • komplet łatek
    • pompkę
    • kurtkę przeciwdeszczową
    • ciepłą czapkę
    • rękawiczki
    • ciepłą bluzę
    • kosmetyki + ręcznik
    • czołówkę
    • kieszonkowe
    • prowiant
    • rzeczy „cywilne“

     

    Wyjazd: 6 czerwca (poniedziałek) – zbiórka o godz. 9.00, parking przed Szkołą.

    Powrót: 7 czerwca (wtorek) – w godz. 17.00 – 18.00 na parking przed Szkołą.

    Piotr Melon

    (25.01.2022)

  • Fakultet kajakowy dla kl. 7-8 i LO

    Fakultet kajakowy dla kl. 7-8 i LO

    Katedra Wychowania Fizycznego zaprasza na spływ Czarną Hańczą.

    Termin: 8 – 11 maja 2022 (niedziela – środa)

    Cena: 870 zł

    Grupa: minimum 20 osób.

    Trasa:

    Wigry – Buda Ruska 11 km – obiadokolacja, ognisko z kiełbaskami, sauna

    Buda Ruska – Frącki 15 km – śniadanie, obiad, ognisko z poczęstunkiem

    Frącki – Jałowy Róg 18 km – śniadanie, obiad, ognisko z kiełbaskami

    Jałowy Róg – Rudawka 9 km – śniadanie, obiad.

    Noclegi: na polach namiotowych.

    Co zabrać:

    • Namiot (jeden na 2-3 osoby)
    • Śpiwór
    • Karimat/matę
    • Kurtkę przeciwdeszczową
    • Bluzy polarowe/softshellowe 2x
    • Długie spodnie
    • Sandały do chodzenia w wodzie (nie klapki)
    • Obuwie sportowe
    • Spodnie nieprzemakalne
    • Ciepłą czapkę
    • Ciepłe rękawiczki
    • Czapkę z daszkiem
    • Krótkie spodenki
    • Strój kąpielowy
    • Ręczniki
    • Okulary przeciwsłoneczne
    • Menażkę/talerz
    • Zestaw sztućców
    • Kubek
    • Krem z filtrem UV
    • Środek przeciw komarom
    • Pokrowiec na telefon komórkowy/torebkę strunową
    • Czołówkę
    • Worki na śmieci (30-60l)
    • Rolkę papieru toaletowego.

    Uwaga!

    • Bagaż główny (przewożony lądem przez organizatorów) może być spakowany w torbę lub plecak. Bagaż podręczny (do kajaka) najlepiej spakować w worki żeglarskie (15-30l) lub w mały plecak zabezpieczony workiem na śmieci.
    • Uczestnik spływu musi być przygotowany na różne warianty pogodowe! Należy wziąć rzeczy na upał, zimno, deszcz, wiatr.
    • Program może ulec zmianie ze względów pogodowych lub kondycyjnych.

    Transport: autokar.

    Wyjazd: 8 maja (niedziela) – zbiórka o godz. 7.00, parking przy ulicy Raginisa.

    Powrót: 11 maja (środa) – w godz. 20.00 – 21.00 na parking przed Szkołą.

    Piotr Melon

    (25.01.2022)

     

  • Fakultet rowerowy Jura dla kl. 7-8 i LO

    Fakultet rowerowy Jura dla kl. 7-8 i LO

    Katedra Wychowania Fizycznego zaprasza na wyjazd na Jurę Północną.

    Termin: 26 – 29 kwietnia 2022 (wtorek – piątek)

    Cena: 850 zł

    Grupa: minimum 12 osób

    W programie: wycieczki rowerowe 20 – 60 km, prelekcje turystyczne, rekreacja.

    Noclegi: „Biały Borek” w Biskupicach (www.bialy-borek.pl)

    Wyżywienie: trzy posiłki dziennie (od obiadu do obiadu).

    Co zabrać:

    • sprawny rower (z oświetleniem!!!)
    • kask
    • mały plecak
    • ubrania rowerowe
    • zapasową dętkę
    • komplet łatek
    • pompkę
    • kurtkę przeciwdeszczową
    • ciepłą czapkę
    • rękawiczki
    • ciepłą bluzę
    • kosmetyki + ręcznik
    • czołówkę
    • kieszonkowe
    • prowiant
    • rzeczy „cywilne“

    Transport: autokar z przyczepką na rowery.

    Wyjazd: 26 kwietnia (wtorek) – zbiórka o godz. 7.30, parking przy ulicy Raginisa.

    Powrót: 29 października (piątek) – w godz. 19.00 – 20.00 na parking przed Szkołą.

    Piotr Melon

    (25.01.2022)