Aktualności
-
Zajęcia dodatkowe
Szanowni Państwo,
Od poniedziałku 7.09. 2020 r. ruszają zajęcia dodatkowe klas 0-3. Zajęcia klas 4-6 rozpoczną się od 8.09.2020 r. czyli od wtorku.W poniedziałek uczniowie klas 4-6 mogą wyjść po lekcjach do domu, w szkole dyżur będą pełnić nauczyciele, którzy według planu mieliby tego dnia zajęcia popołudniowe.
Plan zajęć terapeutycznych dla klas 0-8 zostanie opracowany do 11.09, informację o zakwalifikowaniu na zajęcia i formularz zgody na nie przekazaliśmy dzieciom. W razie pytań prosimy o kontakt z wychowawcą klasy.
Ewa Pytlak
-
Rada Przedstawicieli Rodziców
Szanowni Państwo,
W środę 9.09. 2020 r. o godzinie 17.30 odbędzie się zdalne spotkanie Rady Przedstawicieli Rodziców Szkoły Podstawowej.Do przedstawicieli trójek klasowych zostały rozesłane linki do spotkania. Jeśli któryś z przedstawicieli nie otrzymał linku proszę o maila.
Ewa Pytlak
-
Egzamin wstępny Placement-online
Dnia 07.09 (poniedziałek) o godzinie 18:00 odbędzie się egzamin wstępny (placement) do grup KET oraz PET, natomiast dnia 10.09 (czwartek) o godzinie 18:00 odbędzie się egzamin wstępny do grup FCE oraz CAE.
Egzaminy składają się z 40 pytań oraz części pisemnej (20 pytań ze słownictwa, 20 pytań gramatyka)
Uczniowie, mają 24 godziny na odesłanie wykonanego testu.
Zespół języka angielskiego
-
Terminarz zebrań rodziców
Prezentujemy uaktualniony zestaw informacji na temat zebrań rodziców z wychowawcami klas:
Poniedziałek 31.08. 2020 r.
Zebrania w trybie stacjonarnym:
Klasa 0a – świetlica na I piętrze (wejście z lewej strony dziedzińca) – godz. 17.00.
Klasa 1b – świetlica na II piętrze (wejście z lewej strony dziedzińca) – godz. 17.00.
Klasa 1 Liceum – hol licealny na II piętrze (wejście z prawej strony dziedzińca – godz. 17.00
Zebrania w trybie hybrydowym:
Klasa 4a – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.00.
Klasa 7a – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.10.
Klasa 7c – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.20.
Wtorek 1.09. 2020 r.
Zebrania w trybie hybrydowym:
Klasa 4b – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.00.
Klasa 7b – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.10.
Klasa 7d – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.20.
Zebrania online:
Klasy: 1a, 2a, 2b, 2c, 3a, 3b, 3c, 5a, 5c, 6a, 8a, 2abc SLO – godzina 17.00
Klasy: 5b, 6b, 8b godzina 18.00
W przypadku zebrań hybrydowych (można przyjść osobiście lub uczestniczyć w formie zdalnej) rodzice proszeni są o zgłoszenie e-mailem do wychowawców odpowiednich klas zamiaru uczestnictwa w formie zdalnej.
30.08.2020 r.
Jarosław Pytlak
-
Rozpoczęcie roku szkolnego:
Uwaga, z powodu spodziewanych złych warunków pogodowych dokonaliśmy korekty planowanego przebiegu rozpoczęcia roku szkolnego:
8.15 – Klasy 0a i 1b – rozpoczęcie w hali sportowej, z udziałem rodziców
9.00 – klasy 1a, 2b – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (1a – skrzydło, 2b – II piętro)
9.30 – klasy 2a i 2c – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (hol na parterze, 2a – na końcu po lewej stronie, 2c – na końcu po prawej stronie)
10.00 – klasy 3a, 3b, 3c – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (II piętro)
10.30 – klasy 4a i 4b – rozpoczęcie w hali sportowej
11.00 – klasy 5a, 5b, 5c – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (parter)
11.30 – klasy 6a, 6b – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (parter)
12.00 – klasy 7a, 7b – rozpoczęcie w hali sportowej, potem w salach lekcyjnych
12.00 – klasy 7c, 7d – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (II piętro), potem w hali sportowej
12.30 – klasy 8a,8b – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (II piętro)
13.00 – klasa 1 SLO – rozpoczęcie w hali sportowej
13.00 – klasy 2 abc SLO – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (II piętro).
Ze względów bezpieczeństwa rozpoczęcia w salach lekcyjnych odbywają się bez obecności rodziców.
31.08.2020
Jarosław Pytlak
-
DYŻURY SEKRETARIATU
W okresie wakacji letnich sekretariat będzie funkcjonował w określone dni.
28.06 do 8.07 godz. 8.00-16.00
11 lipca godz. 8.30-17.00
13 lipca godz. 12.00-16.00
21 lipca godz. 8.00-12.00
22 lipca godz. 8.00-12.00
25 lipca godz. 14.00-17.00
27 lipca godz. 8.00-12.00
Od 01 sierpnia do 12 sierpnia przerwa wakacyjna.
17 sierpnia godz. 13.00-17.00
Od 22 sierpnia sekretariat czynny jest codziennie od 8.00 do 16.00.
W sprawach pilnych prosimy o maile na adres: sekretariat@stonabemowie.edu.pl.
Krystyna Budziszewska, Ewa Pająk i Anna Bogiel
-
Nauczyciele
Plenarne spotkanie Rady Pedagogicznej odbędzie się 20.08 o godz. 11.00 w trybie zdalnym (aplikacja Teams)
Nauczycieli rozpoczynających pracę w naszej placówce zapraszamy 20.08 o godz. 9.00 osobiście do szkoły.
-
Zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty
Informujemy, że zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty będą do odbioru w piątek 31.07 w godzinach 11.00 – 15.00 oraz w poniedziałek 3.08 w godzinach 8.30 – 15.00.
-
Ubezpieczenia uczniów
Wszyscy uczniowie naszej szkoły są ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków.
Ubezpieczenie jest w Towarzystwie Ubezpieczeń Compensa. Uczniowie ubezpieczeni są od 1 września 2021 r. do 31-08-2022 r. Ubezpieczenie dotyczy wydarzeń w kraju i za granicą i działa cała dobę. Polisa jest na kwotę 17 ooo zł. W razie konieczności skorzystania z ubezpieczenia prosimy o kontakt z sekretariatem po zakończeniu leczenia przez dziecko. Osoby, które chciałyby zapoznać się z ogólnymi warunkami ubezpieczenia także proszone są o kontakt drogą elektroniczną z sekretariatem, który przygotuje niezbędne materiały.
Krystyna Budziszewska -
Rozstrzygnięcie Konkursu Rodzinnego „Baranek wielkanocny”
Z radością informujemy, iż pomimo nadzwyczajnych okoliczności podtrzymaliśmy szkolną tradycję i przeprowadziliśmy rodzinny konkurs świąteczny.
Tym razem był to „Baranek wielkanocny” wykonany w formie płaskiej lub przestrzennej, który został zaprezentowany na zdjęciach.
Do konkursu zgłoszono 11 wyjątkowych prac, sporządzonych z różnorodnych materiałów, takich jak glina, wata, klocki lego, gazety, rolki tekturowe, włóczka, patyczki i płatki kosmetyczne, kamienie, filc oraz paski papieru.
Konkursowe jury przyznało następujące miejsca: I miejsce – Michalinka Jasińska z kl. 1c, II miejsce – Ala Piekutowska z kl. 3b, III miejsce – Zuzia Żołnowska z kl. 1c. Natomiast wyróżnienia otrzymały następujące uczennice: Kalina Kowalczyk z kl. 1a, Pola Zalewska z kl. 1a, Weronika Zawiślińska z kl. 2a, Zosia Sobańska z kl. 1b, Zuzia Marczak z kl. 2b, Michalina Sowa z kl. 0a oraz uczeń Maks Mizera z kl. 2a.
Nagrody i dyplomy zostaną wręczone po powrocie do Szkoły.
Serdecznie dziękujemy wszystkim rodzinom za udział w konkursie i gratulujemy inwencji twórczej.
(8.04.2020)
Dagmara Zahuta, Katarzyna Wądrzyk, Barbara Sowa
-
Gala i Sejmik Szkolny odwołane
Gala 30 Lecia Szkoły z dnia 19.03.2020 oraz Sejmik Szkolny z dnia 14.03.2020 zostały odwołane, o ewentualnym przyszłym terminie poinformujemy w późniejszym czasie.
-
Zbiórka używanych telefonów dla Afryki
Serdecznie zapraszamy do udziału w akcji „Zbieram to w szkole”. Zbieramy używane telefony komórkowe na rzecz budowy głębinowych studni w Czadzie.
Zużyte telefony stanowią źródło surowców, które po odzyskaniu i sprzedaży sfinansują wiercenie studni.
Prosimy o przynoszenie telefonów komórkowych do świetlicy na drugim piętrze. Zbiórkę prowadzimy do dnia 8 kwietnia br.
Więcej informacji na stronie: www.zbieramtowszkole.pl
(8.03.2020) Uczniowie ze świetlicy górnej i Dagmara Zahuta