Aktualności
-
Fakultet rowerowy
Katedra Wychowania Fizycznego zaprasza młodzież z klas 7, 8 i LO na rundę po Puszczy Kampinoskiej.
Termin: 8 października (czwartek).
Trasa: Szkoła – Izabelin – Roztoka – Karczma Zaborów – Szkoła ok. 60 km.
Zbiórka: 8.30 na szkolnym dziedzińcu. Powrót ok. 16.00.
Uwaga!
- Uczestnik fakultetu musi być przygotowany na różne warianty pogodowe! Należy wziąć rzeczy na upał, zimno, deszcz, wiatr.
Co zabrać:
- sprawny rower (z oświetleniem!!!)
- kask
- mały plecak
- zapasową dętkę
- pompkę
- kurtkę przeciwdeszczową
- ciepłą czapkę
- rękawiczki
- ciepłą bluzę
- kieszonkowe.
Piotr Melon
(8.09.2020)
-
Fakultet kajakowy
Katedra Wychowania Fizycznego zaprasza młodzież z klas 7, 8 i LO na spływ Bzurą.
Termin: 30 września (środa)
Cena: 120 zł
Wpłata: na konto Szkoły do dnia 25 września.
Trasa: ok. 12 kilometrów.
Co zabrać:
- kurtkę przeciwdeszczową
- bluzę polarową
- długie spodnie
- spodnie nieprzemakalne
- ciepłą czapkę
- ciepłe rękawiczki.
Uwaga!
- Uczestnik spływu musi być przygotowany na różne warianty pogodowe! Należy wziąć rzeczy na upał, zimno, deszcz, wiatr.
- Grupa liczyć może max 12 uczestników. W przypadku większej ilości zgłoszeń zorganizujemy kolejne spływy.
Transport: autokar.
Zbiórka: godzina 7.45 parking przed Szkołą. Powrót ok. 15.00.
Piotr Melon
(8.09.2020)
-
Zebrania rodziców
Szanowni Państwo, We wtorek 8.09. 2020 r. w godzinach popołudniowych odbędą się zebrania rodziców, podczas których nauczyciele aktualnie uczący dzieci przedstawią zasady pracy na swoich zajęciach oraz wymagania stawiane przed uczniami.
Spotkania będą organizowane zdalnie przez wychowawców, to oni wyślą do Państwa zaproszenie na spotkanie.
Ewa Pytlak
-
Zajęcia dodatkowe
Szanowni Państwo,
Od poniedziałku 7.09. 2020 r. ruszają zajęcia dodatkowe klas 0-3. Zajęcia klas 4-6 rozpoczną się od 8.09.2020 r. czyli od wtorku.W poniedziałek uczniowie klas 4-6 mogą wyjść po lekcjach do domu, w szkole dyżur będą pełnić nauczyciele, którzy według planu mieliby tego dnia zajęcia popołudniowe.
Plan zajęć terapeutycznych dla klas 0-8 zostanie opracowany do 11.09, informację o zakwalifikowaniu na zajęcia i formularz zgody na nie przekazaliśmy dzieciom. W razie pytań prosimy o kontakt z wychowawcą klasy.
Ewa Pytlak
-
Rada Przedstawicieli Rodziców
Szanowni Państwo,
W środę 9.09. 2020 r. o godzinie 17.30 odbędzie się zdalne spotkanie Rady Przedstawicieli Rodziców Szkoły Podstawowej.Do przedstawicieli trójek klasowych zostały rozesłane linki do spotkania. Jeśli któryś z przedstawicieli nie otrzymał linku proszę o maila.
Ewa Pytlak
-
Egzamin wstępny Placement-online
Dnia 07.09 (poniedziałek) o godzinie 18:00 odbędzie się egzamin wstępny (placement) do grup KET oraz PET, natomiast dnia 10.09 (czwartek) o godzinie 18:00 odbędzie się egzamin wstępny do grup FCE oraz CAE.
Egzaminy składają się z 40 pytań oraz części pisemnej (20 pytań ze słownictwa, 20 pytań gramatyka)
Uczniowie, mają 24 godziny na odesłanie wykonanego testu.
Zespół języka angielskiego
-
Terminarz zebrań rodziców
Prezentujemy uaktualniony zestaw informacji na temat zebrań rodziców z wychowawcami klas:
Poniedziałek 31.08. 2020 r.
Zebrania w trybie stacjonarnym:
Klasa 0a – świetlica na I piętrze (wejście z lewej strony dziedzińca) – godz. 17.00.
Klasa 1b – świetlica na II piętrze (wejście z lewej strony dziedzińca) – godz. 17.00.
Klasa 1 Liceum – hol licealny na II piętrze (wejście z prawej strony dziedzińca – godz. 17.00
Zebrania w trybie hybrydowym:
Klasa 4a – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.00.
Klasa 7a – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.10.
Klasa 7c – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.20.
Wtorek 1.09. 2020 r.
Zebrania w trybie hybrydowym:
Klasa 4b – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.00.
Klasa 7b – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.10.
Klasa 7d – sala na parterze (wejście główne) – godz. 17.20.
Zebrania online:
Klasy: 1a, 2a, 2b, 2c, 3a, 3b, 3c, 5a, 5c, 6a, 8a, 2abc SLO – godzina 17.00
Klasy: 5b, 6b, 8b godzina 18.00
W przypadku zebrań hybrydowych (można przyjść osobiście lub uczestniczyć w formie zdalnej) rodzice proszeni są o zgłoszenie e-mailem do wychowawców odpowiednich klas zamiaru uczestnictwa w formie zdalnej.
30.08.2020 r.
Jarosław Pytlak
-
Rozpoczęcie roku szkolnego:
Uwaga, z powodu spodziewanych złych warunków pogodowych dokonaliśmy korekty planowanego przebiegu rozpoczęcia roku szkolnego:
8.15 – Klasy 0a i 1b – rozpoczęcie w hali sportowej, z udziałem rodziców
9.00 – klasy 1a, 2b – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (1a – skrzydło, 2b – II piętro)
9.30 – klasy 2a i 2c – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (hol na parterze, 2a – na końcu po lewej stronie, 2c – na końcu po prawej stronie)
10.00 – klasy 3a, 3b, 3c – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (II piętro)
10.30 – klasy 4a i 4b – rozpoczęcie w hali sportowej
11.00 – klasy 5a, 5b, 5c – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (parter)
11.30 – klasy 6a, 6b – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (parter)
12.00 – klasy 7a, 7b – rozpoczęcie w hali sportowej, potem w salach lekcyjnych
12.00 – klasy 7c, 7d – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (II piętro), potem w hali sportowej
12.30 – klasy 8a,8b – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (II piętro)
13.00 – klasa 1 SLO – rozpoczęcie w hali sportowej
13.00 – klasy 2 abc SLO – rozpoczęcie w salach lekcyjnych (II piętro).
Ze względów bezpieczeństwa rozpoczęcia w salach lekcyjnych odbywają się bez obecności rodziców.
31.08.2020
Jarosław Pytlak
-
Nauczyciele
Plenarne spotkanie Rady Pedagogicznej odbędzie się 20.08 o godz. 11.00 w trybie zdalnym (aplikacja Teams)
Nauczycieli rozpoczynających pracę w naszej placówce zapraszamy 20.08 o godz. 9.00 osobiście do szkoły.
-
Zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty
Informujemy, że zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty będą do odbioru w piątek 31.07 w godzinach 11.00 – 15.00 oraz w poniedziałek 3.08 w godzinach 8.30 – 15.00.
-
Ubezpieczenia uczniów
Wszyscy uczniowie naszej szkoły są ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków.
Ubezpieczenie jest w Towarzystwie Ubezpieczeń Compensa. Uczniowie ubezpieczeni są od 1 września 2021 r. do 31-08-2022 r. Ubezpieczenie dotyczy wydarzeń w kraju i za granicą i działa cała dobę. Polisa jest na kwotę 17 ooo zł. W razie konieczności skorzystania z ubezpieczenia prosimy o kontakt z sekretariatem po zakończeniu leczenia przez dziecko. Osoby, które chciałyby zapoznać się z ogólnymi warunkami ubezpieczenia także proszone są o kontakt drogą elektroniczną z sekretariatem, który przygotuje niezbędne materiały.
Krystyna Budziszewska -
Rozstrzygnięcie Konkursu Rodzinnego „Baranek wielkanocny”
Z radością informujemy, iż pomimo nadzwyczajnych okoliczności podtrzymaliśmy szkolną tradycję i przeprowadziliśmy rodzinny konkurs świąteczny.
Tym razem był to „Baranek wielkanocny” wykonany w formie płaskiej lub przestrzennej, który został zaprezentowany na zdjęciach.
Do konkursu zgłoszono 11 wyjątkowych prac, sporządzonych z różnorodnych materiałów, takich jak glina, wata, klocki lego, gazety, rolki tekturowe, włóczka, patyczki i płatki kosmetyczne, kamienie, filc oraz paski papieru.
Konkursowe jury przyznało następujące miejsca: I miejsce – Michalinka Jasińska z kl. 1c, II miejsce – Ala Piekutowska z kl. 3b, III miejsce – Zuzia Żołnowska z kl. 1c. Natomiast wyróżnienia otrzymały następujące uczennice: Kalina Kowalczyk z kl. 1a, Pola Zalewska z kl. 1a, Weronika Zawiślińska z kl. 2a, Zosia Sobańska z kl. 1b, Zuzia Marczak z kl. 2b, Michalina Sowa z kl. 0a oraz uczeń Maks Mizera z kl. 2a.
Nagrody i dyplomy zostaną wręczone po powrocie do Szkoły.
Serdecznie dziękujemy wszystkim rodzinom za udział w konkursie i gratulujemy inwencji twórczej.
(8.04.2020)
Dagmara Zahuta, Katarzyna Wądrzyk, Barbara Sowa
-
Gala i Sejmik Szkolny odwołane
Gala 30 Lecia Szkoły z dnia 19.03.2020 oraz Sejmik Szkolny z dnia 14.03.2020 zostały odwołane, o ewentualnym przyszłym terminie poinformujemy w późniejszym czasie.



